taken from someone yg aku x knal -.-" enjoy saja lahh!
1.Kalau lelaki kata: oklah wak, kita sembang lain kali yek
Maknanya: memang kami bz pon.takde nk kias ape-ape.
2.Kalau lelaki kata: tak pe, saya tak kisah.
Maknanya: memang kami tak kesah pon sebenarnye.takde nk perli or sinis-sinis.
3.Kalau lelaki kata: kita kawan aje lah ekk..saya memang suka kat awak tapi saya suka sebagai kawan je.
Maknanya: sebab lame sgt bkawan.dah tbiase.so,x leh nk develope feeling more than a friend.takde sbb laen.mase nak dulu,korg yg jual mahal sape suruh kan.sori la ea.
4.Kalau lelaki kata: eh....u call ekk?sori.ttdo td.
Maknanya: ye,memang kami tdo pon.
5.Kalau lelaki kata: lain kali je la kita keluar, i bz la sekarang ni...nanti i free i call u, kay?
Maknanya: kami ade byk keje yang tertangguh.tolong la pham.jgn la pk -ve sgt.ape pon yg kami buat,utk future.
6.Kalau lelaki kata: i sebenarnya tak la memilih sangat.
Maknanya: mmg kami tak memilih pon.kami pilih perempuan yg sedap mate kami memandang je.x semestinye kene lawa.
7.Kalau lelaki kata:i tak kisah penampilan u macamana pun.
Maknanya: jangan la mekap sgt doe.pnat nau tggu.
8.Kalau lelaki kata: lain kali kita keluar lagi ekk? i kena balik cepat la...ada hal..
Maknanya: memang lepas ni aku nk lg keluar ngan kau.
9.Kalau lelaki kata: saya suka perempuan yg mcm ni...mcm tu..bla...bla. ..bla..
Maknanya: saya tipu je.saya tak kesah pon.lelaki tak detail nk pilih ape2 pon.saje nk bg awak mrajok.sbb awak somel ble mrajok.kihkihkih
10.Kalau lelaki kata:u keje kat mana? as what?
Maknanya:mintak-mintak la keje biase2 je.kalau keje besau.taste pon besau gak.hantaran besau.demand musti tggi pnye.nk jage standard la kate kan.
*punye la senang nk pham ayat lelaki.direct je kan.so,jgn pk bukan-bukan ea.tata~
p/s: eja, no. 4!
" buying DSLR doesn't make you a photgrapher. it just make you a DSLR owner..."
Tuesday, April 26
Friday, April 22
Thursday, April 7
our big dream
to be the cover story of Malaysia's best music magazine is one of our dreams.
bkn sng nk edit tuu..pnat gak ah ddk dpn laptop ni.haha..
anyway, we know that sometimes dreams do come true :D
Wednesday, April 6
Sunday, April 3
anugerah yang tidak diiktiraf
pada hari jumaat lepas (2/4/11) telah berlangsung tiga majlis di Dewan Seri Kinta,KMPk.
- Majlis Restu Ilmu
- Majlis Pembubaran Jawatankuasa Perwakilan Pelajar
- Majlis Anugerah Pengarah
aku nk ckp psl anugerah yg aku terima pada hari tu....try la teka aku dpt anugerah ape.hahahahah...
aku msti la x dpt anugerah akademik.ngek....
yg aku PALING x percaye adalah aku dapat anugerah
KETUA KUMPULAN MENTOR MENTEE TERBAIK
lihat tu^^^^^^
KETUA...faham?
FYI aku x pnah pegi perjumpaan mentor mentee selame 3 bulan straight tahu
tp tibe2 aku dpt anugerah tu...WTfish??
sumpah aku rase x layak lgsg dowh naik atas pentas tu
dah la sijil tu tulis name, num i.c aku

mmg sijil tu utk aku lahh kann?
dang! ape aku nk buat ni???
lg satu bende aku dpt ni :

nseb baik die x tulis name aku kt menatang tu
at least bnde tu bley la aku bg kt mentor aku, En. Lingeswaran.
huh!
-.-"
- Majlis Restu Ilmu
- Majlis Pembubaran Jawatankuasa Perwakilan Pelajar
- Majlis Anugerah Pengarah
aku nk ckp psl anugerah yg aku terima pada hari tu....try la teka aku dpt anugerah ape.hahahahah...
aku msti la x dpt anugerah akademik.ngek....
yg aku PALING x percaye adalah aku dapat anugerah
KETUA KUMPULAN MENTOR MENTEE TERBAIK
lihat tu^^^^^^
KETUA...faham?
FYI aku x pnah pegi perjumpaan mentor mentee selame 3 bulan straight tahu
tp tibe2 aku dpt anugerah tu...WTfish??
sumpah aku rase x layak lgsg dowh naik atas pentas tu
dah la sijil tu tulis name, num i.c aku

mmg sijil tu utk aku lahh kann?
dang! ape aku nk buat ni???
lg satu bende aku dpt ni :

nseb baik die x tulis name aku kt menatang tu
at least bnde tu bley la aku bg kt mentor aku, En. Lingeswaran.
huh!
-.-"
Wednesday, March 30
:')
my heart is breaking,
but still i have to do this
i'm going to miss you, but,
i've got to go on with my own life
i've got to learn how to live
it's not an easy task to make a confession
so, maybe i'll just keep it in my heart
hope we'll meet again :')
but still i have to do this
i'm going to miss you, but,
i've got to go on with my own life
i've got to learn how to live
it's not an easy task to make a confession
so, maybe i'll just keep it in my heart
hope we'll meet again :')
Tuesday, March 29
picnic sg. jahang
trip picnic yg PALING BEST penah aku pegi
aku rase sume yg pegi hari tu setuju kot dgn statement aku..
ktorg bertolak pkul 9 pagi...sampi sg. jahang pkul 9.15 pagi
HAHA..dekat jek kan?
tp yg dekat ni la org x tau betape bestnyer tmpt tu..
sampai2 sane jek bdk2 laki yg 1st trip terus terjun sungai.gila x sabar ah.haha..
aku follow yg 2nd trip..mule2 aku pn x sanggup nk msuk dlm sungai tu.sejuk membeku weyh.sumpah x tipu..
tp bdk2 ni punyer la dengki dgn aku, dorg gi simbah aku bertubi2 ..haha...
last2 aku mandi jgak la..
air sg. jahang tu gila deras ah..
aku hanyut beberape kali.HAHAHA
tau la bdn aku ringan cmne kann?
tp tu x menghalang aku utk join mandi
then
lps mandi ktorg naik utk makan..
ayam dah siap dimasak, nasi goreng plak dah habis.x tau sape yg mkn.haha..
lps mkn ktorg main kotak beracun..gila kelakar lahh bdk2 yg kene denda tu.byk jgak video yg dpt di-record.tp x dpt la nk upload sume.byk gila kott
byk lagi bnde yg ktorg main..after ktorg main kotak beracun, ktorg main teka teki plak
rmi yg x dpt jwb teka-teki.lagi2 mya.haha..
alya n thirah plak bg jwpn yg lgsg x munasabah.aku still gelak lg bile igt psl tu.hahahahaha...
lps main teka-teki, ade yg sambung mandi, ade jgak yg lepak kt wakaf makan durian.sambil2 mkn durian, sambil2 main gitar.haha..style pule
ckup la smpi sini aku citer..mls nk tulis detail sgt..anyway picnic ni mmg picnic terbaekk pnah aku pegi.
thanx to azrai,fareed,loloq,aidil,janda,shafiq,sam,samak,kmon,dinie,sobri,imran,zaid, elle,alya,ekyn,poju,hana,pe'ah,tirah,mya n syaza
THANKS KORANG!!












aku rase sume yg pegi hari tu setuju kot dgn statement aku..
ktorg bertolak pkul 9 pagi...sampi sg. jahang pkul 9.15 pagi
HAHA..dekat jek kan?
tp yg dekat ni la org x tau betape bestnyer tmpt tu..
sampai2 sane jek bdk2 laki yg 1st trip terus terjun sungai.gila x sabar ah.haha..
aku follow yg 2nd trip..mule2 aku pn x sanggup nk msuk dlm sungai tu.sejuk membeku weyh.sumpah x tipu..
tp bdk2 ni punyer la dengki dgn aku, dorg gi simbah aku bertubi2 ..haha...
last2 aku mandi jgak la..
air sg. jahang tu gila deras ah..
aku hanyut beberape kali.HAHAHA
tau la bdn aku ringan cmne kann?
tp tu x menghalang aku utk join mandi
then
lps mandi ktorg naik utk makan..
ayam dah siap dimasak, nasi goreng plak dah habis.x tau sape yg mkn.haha..
lps mkn ktorg main kotak beracun..gila kelakar lahh bdk2 yg kene denda tu.byk jgak video yg dpt di-record.tp x dpt la nk upload sume.byk gila kott
byk lagi bnde yg ktorg main..after ktorg main kotak beracun, ktorg main teka teki plak
rmi yg x dpt jwb teka-teki.lagi2 mya.haha..
alya n thirah plak bg jwpn yg lgsg x munasabah.aku still gelak lg bile igt psl tu.hahahahaha...
lps main teka-teki, ade yg sambung mandi, ade jgak yg lepak kt wakaf makan durian.sambil2 mkn durian, sambil2 main gitar.haha..style pule
ckup la smpi sini aku citer..mls nk tulis detail sgt..anyway picnic ni mmg picnic terbaekk pnah aku pegi.
thanx to azrai,fareed,loloq,aidil,janda,shafiq,sam,samak,kmon,dinie,sobri,imran,zaid, elle,alya,ekyn,poju,hana,pe'ah,tirah,mya n syaza
THANKS KORANG!!








Subscribe to:
Posts (Atom)




